28/05/2012

Mondays suck.

Przepraszam, że zawsze zwlekam z dodawaniem postów na bloga, ale nie mam szczególnie czasu ani weny ostatnio no, ale spróbuje się poprawić. Powiedzmy, że zostały mi 2 i pół dni szkoły ponieważ jutro tylko mam 4 lekcje, a zazwyczaj 6 każdego dnia. Wtedy w środę tylko 2, w czwartek nie mam żadnych, a w piątek idę tylko na 2/3 godziny, żeby się ze wszystkimi pożegnać. No niby trochę smutno mi będzie, bo prawie 5 lat spędziłam w tej szkole i poznałam tylu ciekawych ludzi, ale też również kretynów z którymi prawdopodobnie stracę kontakt ponieważ oprócz tego, że idziemy do innych collegów to jeszcze wszyscy robią co innego, a ja do tego się przeprowadzam jakieś 25 minut samochodem od mojego miasteczka nad morzem pod koniec czerwca. Chyba raczej jestem bardziej podekscytowana nowym miejscem, ludźmi itp. to już będzie moja 3 przeprowadzka w życiu i łatwo mi się ogarnąć, bo jestem pozytywnie nastawiona. Pewnie pod koniec tygodnia będę wystawiać zdjęcia z ostatniego tygodnia w szkole i również filmik będzie z ostatniego dnia, bo zaczęłam się interesować kamerą video mojego taty haha dodaje jakieś zdjęcia z weekendu który był jednym z najbardziej zajebistych jakiekolwiek miałam w 2012 roku!


No comments:

Post a Comment